2010. szeptember 22., szerda

Szombat esti vacsora

Péntek este megjött az egyik portugál lány, Sol-nak hívják, ami napot jelent. Ő is szimpatikusnak tűnt, mondta, hogy másnap majd jön ide a kutyája elbúcsúzni. Szombaton lementem a Dolce Vita-ba bevásárolni, ahol összefutottam a spanyol meg az egyik lengyel csajjal, együtt vásárolgattunk, közben kaptam egy sms-t a másik lengyel csajtól, hogy este vacsit készítenek,és jöjjek. Tökre megörültem, hogy na, itt az alkalom a barátkozásra, írtam is, hogy megyek. De még előtte hazamentünk lepakolni, és megbeszéltük, hogy 9-kor találkozunk a lépcső aljánál. De mikor hazaértem, láttam ,hogy már elment az utolsó busz!!8-kor....vigyázni kell itt a buszokkal, és mivel 35 perc kb gyalog a házunk a centrumtól nem mindegy, hogy eléred-e vagy sem...na, ahhoz semmi kedvem nem volt, hogy egyedül bóklásszak lefelé a hegyről, miközben nem is tudom az utat, lemondtam a dolgot. Közben jött a Sol családja, és mondták, hogy vacsizzak velük. Mondtam, hogy ok, pont jól jött:)Tőkehalat készítettek brokkolival. Nem tudom, ismeritek-e ezt a halfajtát, nekem ízlett, a portugálok mindig ezt, vagy szardíniát esznek, ezer féleképp el tudják készíteni. Ne igazán értettem a családi viszonyokat, ott volt anyuka barátnője meg a pasija, ilyen csatolmányok, ott volt egy srác, aki a bátyjának mondta magát, de kiderült, hogy a haverja. Na mindegy. De nagyon kedves volt a srác, mindig kérdezgetett, a többiek nem nagyon foglalkoztak velem. A vacsi után mondtam, hogy na akkor most én elmosogatok, cserébe. Persze az első mozdulatommal széttörtem egy poharat, aminek a szilánkjai ráestek a talpamra. No comment, elmentem lemosni, a srác jött utánam, hogy akkor majd ő segít. Elkezdte a kezével, majd egy ronggyal törölgetni a talpamat, aztán meg megmosta:)))Alig tudtam magamban tartani a nevetést....Aztán még csomót beszélgettem vele, érdekes egy fazon. Az egyetlen baj, hogy kiderült, a vezetékneve buzinas, szegény, ha tudná mit jelent....
De összességében jó volt a vacsi, jól esett, hogy meghívtak, és persze sokat beszéltem portugálul. Amúgy napról napra többet beszélek, hol nagyon megy, hol meg alig tudok kimondani egy értelmes mondatot. Fura.
Vasárnap hú már nem is tudom mit csináltam nap közben, biztos sokáig aludtam, itt akkorákat szunyálok!
Estefelé megjött a Magda, és elmentünk sörözni egy közelli bárba. Sokat beszélgettünk, és kezdünk jóban lenni. Sok dologban hasonlítunk, szerintem jól  megleszünk, meg ilyen biztos pontjai tudunk lenni egymásnak, annyira drukkoltam, hogy valami jó fej ember legyen, nagy örömöt jelent nekem, hogy rokonlélek.Na köbö ennyi a hétvége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése