2010. október 31., vasárnap

Brazilok

Még nem tértem ki rájuk. Szóval én igazából sosem éreztem közel magamhoz a brazil kultúrát, embereket, meg a kiejtésük sem tetszett sosem annyira, mint a portugál. De azt kell mondjam, a véleményem az utolsó dolgot kivéve megváltozott, mióta itt vagyok. Rájöttem, a brazilok nagyon jófejek, már kb több brazil barátom van, mint portugál. Sokkal nyitottabbak mindenki felé, kérdezgetnek az magyar dolgokról, ez tök fontos szerintem, hogy kölcsönösen érdeklődjenek az emberek egymás kultúrája felé. Meg van brazil kultúra óránk is, és nekem bejön az, ahogyan ez a nő tartja az órát, az anyag tök különleges. És az ottani brazilok ilyen kis érdeklődőek felénk, kiderült, hogy az egyik srác a mi utcánkban lakik!!
A legviccesebb sztorit el is felejtettem leírni: még hetekkel ezelőtt az irodalom óránkon látom, hogy jött egy új srác, aki érdekesmódon Don Boscós pólót viselt. Na mondom mi a fene. Aztán később megkérdeztem hogyhogy, kiderült, hogy ő is nagy szalis, csak Brazíliában, tökre megörültünk egymásnak, hogy itt, Portugáliában összefutottunk "szalisok", mondtam, hogy otthon mi van, és kiderült, hogy ő valami szalis iskolába járt, meg ő is animátor:)))
Aztán elhívtam az itteni csoportunkba, és most ő is jár, meg hívta a haverjait is, akik olyan kis cukik!Pénteken elmentem velük egy brazil buliba, ami minden pénteken van, mondták, hogy olyan, mintha otthon lennének. Valami népitánc szerűséget lehetett ott táncolni, forró a neve:))Megtanították nekem is, és már egész jól megy, de nagyon élveztem.Élőzene, csomó brazil, nagyon jól éreztem magam. Tuti elmegyek még velük. Utána mondták, hogy nem engedik meg, hogy egyedül menjek haza, és elkísértek oda a fenébe:))
Szóval kezdem megkedvelni a brazilokat, a kultúrájukat, már csak a kiejtésükkel kéne megbarátkoznom, de az még nem megy, meg sokszor nem is értem, mit mondanak...meg ők se, amit én, a szókincsük egy része más, mint a portiké.
Ja, és képzeljétek, itt az emberek tökre tarttják a Haloweent!tiszta fura, nekem csak az az egy ominózus emlékem van erről, Jenny, te biztos tudod miről beszélek...:p
Na jó, most kiírtam magam, remélem meg vagytok elégedve, de jövő héten eltűnök, ugyanis most jön a Gali!!Már nagyon várom, megyek Lisszabonba, találkozom végre a többiekkel:))
minden jót odaátra:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése