2011. április 12., kedd

meleg van

igen, elérkezett, no eső, reggeltől estig süt a nap, langyos szellő fújdogál és még nincs kibírhatatlan kánikula sem.ez való nekem!kiülünk a teraszra pihenni, barnulni, egyszóval nyár van.a tavasz vhogy kimaradt, persze virágoznak a fák, de nyáriruhás szezon van már bőven!na, ebből a szempontból (s még sok másból) jó hely ez a Portugália. bár a fenti hegyes területek nem ilyen nyájasak, pár hete ott még hó volt!nagy álmom volt megnézni a Serra de Estrela-t télen, dehát sajnos ez nem jött össze.majd máskor!
múlt héten elmentünk jantar-ra a művtörisekkel, ők többször szoktak szervezni, csak én még nem voltam. a Jardim de Manga-ba mentünk, ahol én már voltam, de most nem ehettünk annyit amennyi belénkfért, hanem tányérokon hozták ki az adagokat. a szervező srác elég szórakozott fazon, meg ilyen ultrajámbor feje van, de jófej, egész este ordította az ivós vesrikét, mostmár felfogtam h miről szól, és a végére én is megtanultsm, egy portugál vacsora az erről szól. mindig van egy ügyeletes aki nézi, kinek van teli pohara, és rögtön rákezdi...ja, meg a művtöriseknek van egy "oficial grito"- juk vagyis egy egyetemes üvöltésük, amit be is mutattak az étteremben, én egym ukkot nem értettem belőle, sztem halandzsa:p
közben ment az UEFA kupa liga is, a PSV Eindhovennel mente a Benfica ezért boldog ,boldogtalan azt nézte, s mikor gól volt azt hittem szívrohamot kapok.de hál'Istennek győztek és továbbjutottak...azért sajnáltam Dzsudzsákot...:))
a vacsi után nyakunkba vettük a várost ahogy az lenni szokott bárról bárra járva, az egyik csoporttársamról kiderült ,hogy ismeri a magyar nagykövet unokaöccsét:))--gyűlnek a kapcsolatok!!!:pp
végülis az NM-ben lyukadtunk ki, az egy elég nagy partihely, mindig ott vannak az Erasmusos bulik is.igazából én tök jól éreztem magam, de pár csoporttársamról elég érdekes dolgok derültek ki...na mindegy.
most viszont mennem kell órára, a kedvenc tutti művtöris órámra, majd később folytatom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése